czwartek, 2 października 2008

Pokazy Brama Jazz Cafe

Pierwszy raz pracowałem w takim ścisku ale nie powiem było fajnie,
dziewczyny rozgrzały publiczność, było co ogladać.
Teatr Tańca VOGUE
jest to grupa pracująca w oparciu o różne techniki tańca i teatru, starająca się wytworzyć swój własny język sceniczny- czasem niełatwy do odbioru. Różnorodne choreografie pozyskały sobie stałą publiczność, która tłumnie przybywa na cykliczne "Wieczory tańca współczesnego".W skład zespołu wchodzi młodzież i dorośli z Gryfina, a także ze Szczecina. Zespół jest wizytówką taneczną nie tylko miasta, lecz także całego województwa, dzięki czemu znany jest szerokiej publiczności w całym kraju.





















































2 komentarze:

Elaza pisze...

bbbbaaarrrdddzzzooo dziekuję za obecnośc i za cudne zdjęcia:)
widzę że niezły odpał tam był :))))
czy jest możliwośc uzyskania tych zdjęć na wieczną pamiatkę???
pozdro Eliza H.

Mariusz Strzelczyk pisze...

Jasne, zapraszam do zakładu.