piątek, 12 czerwca 2009

Schron

Zostałem zaproszony przez Elizę Hołbowską na nietypowy pokaz który odbywał się w schronie atomowym pod dworcem głównym PKP w Szczecinie. Nietypowe miejsce jak i cała choreografia sprawiła ze musiałem pracować nazwijmy to w złych warunkach w jakich na co dzień nie pracuję. Przede Wszystkim mało miejsca jaki i mało światła można nawet powiedzieć że światła w ogóle nie było. Jedyne źródło światła to farba świecąca w promieniach ultrafioletu, zmusiło mnie to do użycia bardzo wysokich czułości matrycy od 6400 iso do nawet 10000 iso a efekty sami oglądajcie poniżej.

Naciśniej zdjęcie.

4 komentarze:

Krzysztof Serafiński pisze...

Świetny materiał !!!

Anonimowy pisze...

Niesamowite! Z reszta jak wszystkie Pańskie prace. Jestem pełna podziwu!Pozdrawiam gorąco:)

Anonimowy pisze...

jestem pod zajebistym wrazeniem. FENOMENALNE:) Szkoda ze tylko jedno. Pozdrawiam Eliza

FotoAlia pisze...

Bardzo interesujący reportaż. Nie widać tego wysokiego ISO